Informace o Hrách
Conflict : Denied Ops
Ač má herní multiplatformní série Conflict už nějakých šest dílů, do slávy válečných titulů jako Call of Duty nebo Medal of Honor má daleko do nejčtenější stránky o štrikování punčoch. Průměrná hodnocení všech dílů se pohybují pouze v lehkém nadprůměru a prodejní rekordy také nepadly. To měl změnit nový díl s podtitulem Denied Ops, jemuž se dnes podíváme na zoubek. Ten má být oproti svým předchůdcům revoluční hned v několika věcech. Za prvé vývojáři z Pivotal Games slibovali perfektní audiovizuální zážitek zkombinovaný s doposud nevídanou destrukcí okolního prostředí a za druhé perfektní umělou inteligenci nejen nepřátel, ale i počítačem ovládaného spolubojovníka.V předchozích dílech likvidovalo nepřátele komando čtyř borců, kdežto tentokrát byl jejich počet zredukován na dva. Naštěstí to bylo pouze ku prospěchu věci, protože se podíváme i do interiérů a úzkých chodeb, kde by se víc postav dost mačkalo. Naše vražedné duo tvoří Graves a Lang, odstřelovač a těžkotonážník. Zatímco první jmenovaný se tedy ani neuprdne bez své sniperky, druhý vše raději řeší svým těžkým kulometem nebo raketometem. Během hry se lze mezi oběma aktéry libovolně přepínat a kromě několika věcí, které může dělat jen jeden (hackování počítačů, pokládání trhavin C4 apod.), lze všechny situace řešit tak, jak uznáte sami za vhodné.
Gothic III
Společnost JoWooD pokračuje v úspěšné spolupráci s německým vývojářským týmem Piranha Bytes, a jak již tušíte, dalším dílem je pokračování jedné z nejúspěšnějších RPG sérií. Gothic III je postaven na stejném konceptu jako předchozí díly, ale určitě se nejedn8 o stejnou hru. V předchozích hvou dílech se hlavnímu hrdinovi podařilo zachránit svůj rodný ostrov před silami zla a nyní nadešel čas, podívat se na hlavní kontinent. Ale nepůjde o dovolenou. Invazní síly orků si podrobily celé lidské království, a těch co se nestali jejich otroky je opravdu poskrovnu. Pár uprchlíků žije na nehostinném severu, pár dalších našlo útočiště ve vyprahlé jižní poušti a hrstka "partyzánů" zůstává v lesích centrální provincie. Autoři říkají, že v tomhle díle neexistuje jednoduchá dějová linie a všechno (osud lidstva) bude záležet jen na rozhodnutí hráče.